Goddagens kära bloggare!

Kommentarer - 0 st.  |  Kategori - Min vardag  |  Daterat - 2010-04-26 » 14:06:44

 (MMS)

Jag går min halvtimmas promenad till jobbet just nu och jösses vad solen skiner! Det blåser kallt och jag önskar att jag tagit lite varmare kläder på mig. Vill ju inte bli förkyld lagom till valborg (vad som nu kommer hittas på då vet jag inte)! Jag tycker att det är härligt att vara ute och se hur snön smälter bort, men det enda negativa med det är att allt grus och sand kryper fram... Och nu när det är så blåsigt så ska givetvis allt stoft in i mina ögon! Snart ser jag ingenting och eftersom jag går längs en lastbilstrafikerad väg, så tror jag nog att jag måste lägga ifrån mig mobilen och börja fokusera vars jag sätter fötterna egentligen, haha. Ha en bra dag, mysiga läsare, så uppdaterar jag bloggen igen sen ikväll. Varma kramar!

Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!