Ni får ursäkta...

Kommentarer - 2 st.  |  Kategori - Min vardag  |  Daterat - 2010-04-27 » 19:54:49
...för idag har jag en dålig dag. Sitter i skrivande stund med blodsprängda ögon och en papperstuss i handen. Jag tänker inte gå in på vad som har hänt, men ibland förvånar min pappa mig verkligen. Jag tänkte att jag kunde bjuda på lite bilder åtminstone, men kom nu på att jag har en morotskaka som är obakad. Jag kanske uppdaterar senare ikväll.

Hoppas ni har haft en bra dag och att kvällen blir ännu bättre!

Postat av: Noomie
2010-04-27 / 21:53:10

vad har nu hänt? :( finns här <3


Postat av: sanna
URL: http://sannalubyhagman.blogg.se/ 2010-04-28 / 03:12:02

sandra vännen, jag tänker på dig! Saknade din kommentar idag och gick in här och kikade och förstod varför. Hoppas du mår bättre snart och om du vill prata mer så finns jag på msn [email protected], bara att lägga till mig om du vill!



kramkram


Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!