Tappra riddare och perversa tankar

Kommentarer - 1 st.  |  Kategori - Mig - kring vikt & OP  |  Daterat - 2010-04-19 » 22:53:20
Idag var en sån där dag som jag bara hatar mig själv. Jag hatar min vikt, jag hatar mitt utseende, jag hatar mina kläder, mina drömmar, mitt liv. Jag tror de flesta har såna här dagar ibland och dom är verkligen outhärdliga.

Men som tur var så hörde två tappra riddare av sig till mig och fick mig på bättre humör! Varav en, som ska opereras (kanske runt samma tid som mig?) och en som opererade sig för snart TVÅ VECKOR sedan! Underbara människor! 

Jag ska träffa den första riddaren imorgon och den andra på onsdag! Vilken kanonvecka det kommer bli! Jag längtar!

Kvällen har spenderats med att surra med dessa två lovely ladies och att läsa op-berättelser. Har skrattat så mycket att tårarna forsat!

Och det lämnar oss med den eviga frågan: Kan man få dumpings av sperma?

Haha, ja herregud. Är det bara jag som kopplar ihop ordet "dumpings" med flödet från bakdelen? Innan jag visste vad "dumping" betydde så trodde jag att det hade något att göra med diarré eller förstoppning. Och om jag inte tänker på det i GBP-sammanhang så låter det som en sexakt då ens partner bajsar på en. Kalla mig pervers, men det är bara min sjuka hjärna som jävlas med mig och TÄNK så fel man kan ha!

Jag och min op:ade riddare kom förresten på idén att ha Viktop/Viktdropp träff i Umeå den 16:e maj! Vill du komma så är det bara att du hör av dig!

Nu ska jag gå och lägga mig, för jag är helt slut i huvudet från allt skrattande!


God natt på er, älskade läsare!
Postat av: Noomie
2010-04-20 / 10:37:55

Jag MÅSTE seriöst skriva ett inlägg i viktop och fråga om det, eller så får jag helt enkelt prova.... HEHEHEHEHEE


Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!