Age gracefully, indeed.

Kommentarer - 0 st.  |  Kategori - Min vardag  |  Daterat - 2010-05-11 » 16:12:36
Ja, då var man 21 år fyllda!

Är det någon annan än jag som fullkomligt avskyr frågan "hur känns det nu då?" på ens födelsedag..? Jag menar, hur tror du att det känns? Huden slutar dra ihop sig, låren blir sladdriga, kinderna urholkade och brösten kommer jag snart komma stoppa ner i sockarna, ungefär. Det känns fantastiskt! Helt otroligt. Halvvägs till tonårsungar och medelålderskris. Jag längtar... NOOOOOT!

Skämt åsido, åldern stör mig inte alls. Kunde inte bry mig mindre faktiskt. Jag kommer vara en grym tant med säckiga tuttar, tunna och silvervita lockar, stödstrumpor och en besitta jävla talang på att göra trick med löständerna. Watch out, people... Heeeere's granny!

Bild från födelsedag:




(Den mest legendariska bilfärd någonsin! Allsång till Ebba Grön med four lovelicious ladies i baksätet och två fina herrar i framsätet. Och nej, de där rosa prickarna på bröstet är varken finnar eller extra nipples. Ärr, kallas det och jag tackar mina katter för deras vassa klor!)





Jag fick några fina presenter också:



(Grabbarna grus dök upp med stöldgods! Det här lilla trollet har stått vid vägkanten mellan Umeå och Vindeln i en jävla massa år, och som ni ser på kedjorna så har han varit fängslad. Pojkarna tyckte att det var en fin idé att befria honom och erbjuda honom ett hem hos mig. Det var en hemskt fin tanke, men trollet fick återvända till sin vägkant, där han hör hemma och dessutom skänker glädje till hundratals resenärer på daglig basis! Men jag känner mig enormt hedrad över att ha fått träffa honom, in person <- engelskt uttal här, va!)



(Jag fick en digitalkamera med 12.1 mega pixels av mor och far, som jag blev väldigt glad över! Har gått hand i hand med den nu hela helgen.)




(200 kr på SF fick jag av min bror och hans tjej. Välbehövligt, eftersom jag älskar att gå på bio, jag älskar film, jag älskar popcorn... Okej, inte så mycket kanske, men ändå! Är kär i hela grejen med allmän filmvisning!)




(Jag fick VÄRLDENS bästa parfym, i min mening såklart, av min lilla Bonnie. Calvin Klein - Secret Obsession... Jag får orgasm i luftvägarna när jag känner denna ljuva doft! Har pratat om den i flera månader och VIPS, var den min! Kärlek!)



(Och det här underbart söta silverarmbandet fick jag av min älskade flickvän! Skickat med posten LÅÅÅNGVÄGA och jag är så glad att det inte försvann längs vägen! Födelsedagskyssar till henne!)


Jag fick fler saker också men har inte riktigt haft tid att ta kort på dom än, så det kommer kanske i ett senare inlägg! Jag fick bl.a 600 kr (Ka-ching!) av Riddar2:an och hennes pojkvän, underbara som dom är, en liten grön spargris av Bonnies mamma, en svartguldig ljuslykta att hänga i fönstret av Bonnies syster, ett designer shot-glas av Rackan, ett hårt kamerafodral + 4gb minneskort av bror... Ja, nånting i den stilen! Glad är jag!

Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!