Dagens enkät - 5

Kommentarer - 2 st.  |  Kategori - Dagens enkäter  |  Daterat - 2010-05-07 » 00:43:21

DAGENS VILL HA:
Jag vill ha min födelsedag på lördag istället för imorgon! Är SJUKT stressad och fattar inte riktigt varför jag sitter och gör den här listan när jag egentligen borde sova, eller ännu bättre - STÄDA, haha!
DAGENS KLÄDSEL: Nr 1 - Svarta denimjeans, leopardmönstrad top och en oversized marinblå herrkofta. Nr 2 - Plommonlila långkalsonger och en svart t-shirt med vit text "STYLE LIFE".
DAGENS SMINK: Använde det sista av min TiKei mineral powder *sad face*, svart mascara (L'Oréal double extension), svart kajal, rouge (TiKei's "lovely", älskar den) och lite svart ögonbrynspenna.
DAGENS FRISYR: Utsläppt med luggen satt åt sidan med hårnål. Interesting, huh?
DAGENS HÄNDELSE:
Shoppingen med Riddar2:an! Herregud, vad jag överkonsumerade..!
DAGENS LÅT: Bob - Nothin on you
DAGENS PLANER: Det enda som återstår är att sova!
DAGENS SAKNAD:
Snygga kläder för stora kvinnor (!!!). Kan inte understryka det nog! Hittade bara ETT ynka plagg, efter 5 timmars konstant letande! Värdelöst!
DAGENS DUMMASTE: Köpte hårfärg, trots att jag visste att jag hade hemma redan! Sjukt onödigt av mig.
DAGENS SJUKA: Det sjukaste som hände idag var väl att jag provade flera KNALLROSA klänningar! Usch. Men vad gör man inte när urvalet är smått... *grr*.
DAGENS DROG: Mitt nya nagellack! Är helt fascinerad. Turkosgrön metallic. Underbar.
DAGENS ROLIGASTE: Att jag och Riddar2:an tänker så fruktansvärt lika ibland, haha!
DAGENS FAVORIT: Riddar2:an och hennes pojkvän! Deras kärlek är helt tokigt söt! Jag vill bara äta upp dom, hihi!
DAGENS KÖP:
Nagellacket (!!), ett halsband, två ringar, en t-shirt, hårfärg, mineral foundation powder (naturligtvis FEL färg), en flaska Mer Päron, en rostbiffbaguette, 3 par leggins (svarta, marinblå, khakigröna).
DAGENS HUMÖR: Uppåt, för det mesta. Nedstämd till och från, men annars har jag varit jävligt glad!
DAGENS ORD: Maskopi..!





FREDAG - 21 år! Grattis till mig!


Postat av: Noomie
2010-05-07 / 07:45:16

Gullunge! GRATTIS PÅ FÖDELSEDAGEN!!!! <3<3<3<3!!!

Hihi! Tagga ikväll och stressa inte ihjäl dig! Love!


Postat av: Åsa
URL: http://asa7208.blogspot.com 2010-05-07 / 18:55:52

Grattis på födelsedagen!´

Kramar!


Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!