Fikat och på återseende!

Kommentarer - 2 st.  |  Kategori - Min vardag  |  Daterat - 2010-05-17 » 12:33:47
GBP-fikat igår gick bra. Vi fick träffa en kvinna som opererades för 1.5 år sedan drygt, och hon hade med sig sin söta dotter. Det var verkligen jättekul att träffa någon likasinnad, så att säga! Av oss som kom var det en som ska operera sig, en som nyligen har opererat sig och en som opererade sig för 1.5 år sedan. Det var en fin dynamik. Vi satt och pratade i en och en halv timma drygt. Där mot slutet fick man lite hjärnsläpp och jag hade sjukt svårt att komma ihåg allt jag tänkt fråga om, så därför tycker jag att vi drar ihop en till träff under sommaren och kanske en till i slutet av sommaren/början på hösten, så man får chansen att träffa fler folk och byta fler erfarenheter mellan varandra!

Just nu sitter jag och funderar över hur de närmsta dagarna kommer se ut i bloggväg, för att kusin Riddar1:an ska komma på besök och crasha hos mig idag tills på onsdag. Jag tror inte att jag kommer vara så aktiv här på bloggen förrän fram emot helgen då, så ni vet det.

Jag planerar då att skriva ett inlägg om PCO-S (polycystiskt ovariesyndrom). Men vi får se. Det beror på hur pigg jag känner mig, mitt i all denna förkylning.

Så där har ni det, gott folk! Jag uppdaterar om tillfälle ges. Annars ses vi om några dagar igen!

Ha né bra, nu va!
Postat av: Noomie
URL: http://noomiestenlund.blogspot.com/ 2010-05-21 / 12:03:14

sv; Jaaaaa! det var det där som skulle hända :D hihi


Postat av: Noomie
2010-05-25 / 11:39:35

sv: SJÄLVKLART! Fast vet inte vad än hihi. Men något roligt iallafall!


Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!