Mina minsta jeans

Kommentarer - 2 st.  |  Kategori - Mig - kring vikt & OP  |  Daterat - 2011-04-25 » 16:11:52
Jag gick igenom garderoben lite idag (igen) och efter en stunds grävande greppade jag tag om något jag totalt förträngt genom åren. Mina skinny jeans i stl 50. Mina ögon vidgades och snabbt slängde jag av mig mjukisbrallorna och plockade upp jeansen. Ställde in mig på det värsta. Började ta dom på mig och drog upp, upp, upp dom - hela vägen till midjan! Åh, vilket lyckorus!

Tidigare har jag haft en byxstorlek mellan 56 och 58..!

Tror ni att jag är nå glad, eller? :D Dom passar! Äntligen!

Ikväll drar jag hem till mina föräldrar och käkar middag med familjen, och då ska givetvis jeansen få hänga med också!

Hoppas ni haft en underbar påsk, fina ni!
Skickar ut massvis med kramar till er i förbifarten!
Postat av: Cilla
URL: http://cillasaxplock.blogspot.com 2011-04-25 / 23:00:10

Gött mos! :D

Fick också på mig ett par jeans i stl 50 idag som hängt länge inne i garderoben :)


Postat av: Alexandra
URL: http://twofatladies.blogg.se/ 2011-04-25 / 23:58:39

Åh vilken lycka! Jag har ett par snygga Jeans i storlek 50 hemma jag också, som jag vill komma i, jag har 54/56 nu... Ska också göra en gbp i september/oktober i Uppsala! Fin blogg du har! Jag har en blogg tillsammans med en kompis, om kämpandet med vikten, kika gärna in! =) Ha det bra!


Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!