Ett byte av blogg!

Kommentarer - 0 st.  |  Kategori - Min vardag  |  Daterat - 2011-07-25 » 14:15:44
God dag!

Jag har en tråkig nyhet för er läsare.. Den här bloggen kommer bli inaktiv.

Jag känner att det är dags för ett bloggombyte och har nu börjat jobba med att fixa ihop en ny blogg på blogger.com. Jag kommer fortfarande skriva om min viktresa där, men det kommer bli en hel del annat också.

Jag önskar att jag kunde flytta hela bloggen från blogg.se till blogger.com, men man kan tyvärr inte göra det utan att måsta kopiera varje enskilt inlägg så det står jag helst över. Det kommer istället finnas en länk här till nya bloggen, och en länk på nya bloggen till den här sidan.

Bloggen som jag bygger upp nu är en mer personlig blogg, mer inriktad på mig och mitt liv, och har inte operationen som ensam nämnare.

Jag hoppas att ni vill följa med mig i flytten och att vi ses på min nya blogg! Jag kommer att skriva ett nytt inlägg med adressen till bloggen lite senare.

Solsken till er!
Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!