GBP-träff om fyra timmar!

Kommentarer - 0 st.  |  Kategori - Min vardag  |  Daterat - 2010-05-16 » 09:25:45
God morgon! Solen skiner inte riktigt, men jag tycker att det är ganska skönt med lite svalka såhär på morgonkvisten.




Idag är inte vilken dag som helst, ska ni veta. Idag är en speciell dag! Om fyra timmar kommer jag och Riddar2an stå utanför caféét i Up2-gallerian (Umeå) och invänta lite människor vi gärna vill träffa. Nämligen andra GBP-(o)opererade!

Det ska bli spännande att se vilka alla är och jag hoppas att många vill komma. Det är nämligen en aktivitet öppen för alla som har någon slags koppling till GBP. Vi ska träffas och byta erfarenheter, kanske ge varandra lite ge tips och råd kring operationens alla faser, men också - om allt går väl - skapa nya kontakter! Jag känner att jag gärna träffas och fikar fler gånger, om den där träffen går bra.

Men nu, små älsklingar, ska jag ta mig en dusch, göra lite frukost, måla mina fina naglar med mitt ännu finare nagellack och sen bär det av!

Önska oss lycka till!

Ps: Om du vill komma så ses vi klockan 13.00 utanför caféet (tror det heter Starz).  Vi kommer ha en skylt med oss, ifall ni kommer lite senare. Leta efter "GBP". Hoppas vi ses där!

CyberKRAM!

Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!