Goder morgon, di trogna!

Kommentarer - 0 st.  |  Kategori - Min vardag  |  Daterat - 2010-05-14 » 11:09:38

dsc02467 (MMS)

Jag är på jobbet och jag håller på att avlida. Det är vaaarmt och kvaaavt och sveeettigt. Såna här dagar önskar jag att jag var en kontorsnisse som hade luftkonditionering, utsikt över stan och älven, och dessutom väldigt nära till valfritt café som serverar isté och sorbét. Och inte nog med det! Jag önskar också att jag hade någon som... Mig, helt enkelt. En städerska. För det är allt annat än roligt att dammsuga när det är varmt och det knappt finns något syre kvar i luften. Jag älskar mitt jobb. Jag älskar mitt jobb. Jag älskar... Nej, kläderna kladdar lite för påträngande just nu, så jag ska hoppa in i duschen och åka hem (så jag slipper känna mig som en svett-o-man). Senare idag kommer ett inlägg om vad jag, som tockis, tycker om sommarens ankomst. Stay tuned! :*

Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!