Dag 5 med Modifast...

Kommentarer - 0 st.  |  Kategori - Modifastveckorna  |  Daterat - 2011-02-21 » 20:56:05
... och än är läget lugnt.

Vikten har minskat något mer. Vägde 129.9 imorse så 3.3 kilo är borta än så länge! Jag märker ingen direkt skillnad, bortsett från att magen inte känns så uppsvälld och hård. Nu är den mjuk och fin, haha. Som en bulldeg!

Imorgon är det 10 dagar kvar till operationsdagen och jag börjar snurra runt allt mer på viktop och viktdropp i jakt på info och recept, vilket funkar fint! Eftersom dom där forumen är som Bibeln för kristna, som Koranen för muslimer, som Anton LaVeys satanistbibel är för satanister.. SÅ är dom forumen för magsäcksopererade! Okej, det var lite kassa liknelser, men ni får ha överseende. Jag är trött och hungrig, haha.

Åh! Jag fick precis ett mail från Modifast om att dom skickat min beställning nu. Awesome! En kartong med banansmak och en kartong med chokladpudding. Spännande!

Sen har min söta kusin beställt en bok till mig, som jag länge tänkt köpa. Marie Odins bok som jag skrivit om längst ner i detta inlägg: "Efter en Gastric ByPass-operation". Älskade kusin, tack tack tack!

Nu ska jag koka mig en kopp te och slänga mig framför en film och mysa med kisse! Hoppas ni haft en mysig helg!
Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!