Frågestund på bloggen!

Kommentarer - 0 st.  |  Kategori - Frågestunder  |  Daterat - 2011-03-28 » 18:00:00
Godkväll mina fina!

Som rubriken lyder så funderar jag på att dra igång frågestunden igen! Jag har, som minst, 15 besökare per dag och NÅN av er måste ju sitta och undra över nånting? Hihi.

Jag testar ett par veckor och ser om det är något ni är intresserade av!

Så frågestunden börjar NU och den pågår fram tills nästa måndag och då ni får svaren på eventuella frågor!

Ni kan givetvis fråga vad ni vill, så svarar jag så bra jag kan.

Happy thoughts to all of you!

Edit: Istället för frågestund så publicerar jag "Svar på kommentar" allt eftersom frågorna trillar in istället!
Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!