Ni är så gulliga!

Kommentarer - 1 st.  |  Kategori - Svar på kommentar  |  Daterat - 2011-05-23 » 00:38:34
Än en gång vill jag tacka för era fina kommentarer!

Det är så roligt att höra hur det går för er också på era viktresor! Vi är som ett helt samhälle av GBP-människor som stöttar, hjälper och berömmer varandra, vare sig vi är främlingar eller bekanta... Vi är bra mysiga, är vi inte? Hihi.

Blir lika glad varje gång någon skriver och delar med sig av sitt!

Godingar!
Postat av: Kanie - Gastric bypass opererad, maj 2011.
URL: http://ordinarygirlie.blogg.se/ 2011-06-19 / 00:09:45

Hej!

Jag googlade på unga GBP opererade blogg 2011, fick fram din blogg :)

Ser att vi har samma designare också. trevligt Trevligt!

men det var inte det jag skulle skriva om.

Jag skulle skriva om att jag opererades 25/5-2011, det har skett en oerhört stor förändring i mitt liv och jag vore tacksam eller glad om vi kunde ha kontakt för jag ser att du också lyckas bra :)

Keep on rockin'

Hur känns det nu idag?

jag kommer ihåg att jag kände mig ångerfull dagarna på sjukhuset. åh gud vad jag tvekade inför framtiden. än idag så försöker jag intala mig själv att jag är normal fastän jag har en liten mage.

Det som stör mig mest är dock att min vikt har stått stilla i 2v nu. Var det så för dig också i början?



Sköt om dig! :)

/Kanie


Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!