Frågor och svar!

Kommentarer - 1 st.  |  Kategori - Frågestunder  |  Daterat - 2010-04-23 » 21:39:33
Jag har tänkt börja med att ha en liten frågestund här på bloggen, där ni läsare får ställa frågor om... ja.. vad ni vill, och jag ska försöka svara på dom så gott jag kan, så sammanställer jag frågorna 1 gång per vecka och publicerar dom här. Än så länge har jag inte fått så många frågor, men här är dom som jag fått in än så länge! Hoppas på att fler flödar in så småningom!


Var det svårt att besluta sig för att genom gå en sådan operation?
- Svårt kan jag inte påstå att det har varit. Javisst, jag har grubblat, funderat, läst och diskuterat i över ett år, men det är inte förrän nyligen som jag känner att jag verkligen är redo för det här, och jag tror även att det är min enda chans att komma bort från fetma-träsket och allt vad det innebär. Det är ju inte ett beslut man fattar lättvindigt, men nu då jag väl har bestämt mig (efter ett års research) så känns det väldigt bra! Jag längtar efter en nystart och ett hälsosammare och mer aktivt liv!

När ska du göra din operation?
- Jag har inte fått klartecken från en läkare än, men min preliminära OP-tid är i slutet av 2010. Får hoppas på en riktigt fin julklapp av tomten!

Finns det bilder på hur du ser ut idag?
- Det finns inga kroppsbilder på mig i nuläget, men jag kommer publicera "före"-bilder på bloggen när det första mötet på Ersta börjar närma sig. Att lägga upp helkroppsbilder är någonting som jag absolut inte ser fram emot, haha!




Postat av: sanna
URL: http://sannalubyhagman.blogg.se/ 2010-04-24 / 06:01:34

tack så jätte mycket för att du tog dig tid, tyvärr så passar jag nog inte i i de kriterierna. Mitt bmi låg på 33 och jag är deperimerad också så, haha. Men jag beställde precis hem några måltidsersättningar, så nu ska jag försöka starta med dem och sen gå ner i vikt på det sättet, jobbigt men det är nog enda chansen.




Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!