Ta en dag i taget

Kommentarer - 1 st.  |  Kategori - Min vardag  |  Daterat - 2010-04-28 » 21:36:15
Ja, herregud vilken dag jag haft. Är helt utmattad och jag har inte ens lämnat lägenheten. Hela dagen har bestått av att jag ha måstat lösa problem efter problem efter problem... Allt från datorer, mikrofoner, mobiler till resor, flyg och ekonomi. Och min hjärna är helt kaputt! It's finito!

Imorgon ska jag vakna tidigt och dra till jobbet. Sen bär det av till universitetet där jag ska på ännu en arbetskurs. Därefter får vi se om jag hinner skaffa mig ett nytt leg och kanske fixa in min lön på rätt konto, så har jag några pengar över valborgshelgen.

I min frånvaro så har jag inte varit så bra på att svara på bloggkommentarer, men jag lovar att jag svarar så fort jag får tid och ork. Jag hoppas på att hinna svara innan veckan är över. Jag vet att det är lång tid, men håll ut! Haha, mi är som mina små älsklingar, vet ni det?

Jag har fått önskemål om att lägga upp fler foton så DET kan jag väl i alla fall åstadkomma ikväll, innan jag sluter ögonlocken och drunknar i mina nya täcken och kuddar.

Jag har även några nya besökare på bloggen (som jag nyss berättat om operationen för) och er vill jag hälsa välkomna! Var inte blyga. Jag bits inte... I vanliga fall.

90-tals musik spelas non-stop ur mina högtalare just nu. I'm taking a trip down the memory lane!

Postat av: Malin
URL: http://piccadillytears.blogg.se/ 2010-05-01 / 00:56:31

Ah det dar med pengar fast pa fel konto lyckas jag ocksa med hela tiden! grr!


Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!