PMS, orkeslös och illamående, Dagens enkät - 2

Kommentarer - 1 st.  |  Kategori - Dagens enkäter  |  Daterat - 2010-04-22 » 17:58:14
Jag önskar att jag hade orken att jobba mer än vad jag gör i nuläget. Jag har så grymt många saker som jag behöver, men jag har inte råd att betala.

För tillfället jobbar jag 10.5 timmar per vecka, fördelat på tre dagar och jag är helt slut. Min kropp gör uppror och behöver återhämta sig till förbannelse, för att jag ens ska klara av de där tio timmarna. Mina föräldrar tjatar om att jag måste söka fler jobb och ta för mig fler arbetstimmar, men jag orkar bara inte. Kan dom inte förstå att det är tungt att bära omkring på alla dessa kilon?

Ursäkta PMS:en.. Jag är lite grinig och illamående idag.


----------

DAGENS VILL HA:
Helkroppsmassage (!)
DAGENS KLÄDSEL: Svarta harembyxor, svart linne, blå/vit-randiga sockar.
DAGENS FRISYR: Otvättat, snelugg, uppsatt i nacken (skabbdag).
DAGENS LÅT: E-Type - This is the way
DAGENS PLANER: Äta, sova.
DAGENS SAKNAD: Närhet.
DAGENS DUMMASTE: Råkade skrämma kisse med en sop :(
DAGENS MISSLYCKANDE: Jag skulle ringa jobbet, men icket. >.<
DAGENS FILM: Ingen film ikväll. Blir istället Top Gear.
DAGENS KÖP: Vill köpa kläder, men hållit mig borta!
DAGENS GODIS: Ett par torra marsmallows
DAGENS HUMÖR: Eremit. Enstöring. Loner.
DAGENS CITAT: "This is the way I wanna live. Im going through changes".
DAGENS ROLIGASTE: Ellen DeGeneres!

Postat av: sanna
URL: http://sannalubyhagman.blogg.se/ 2010-04-23 / 23:27:16

hur har ud gjort för att få en sådan operation? finns det några "krav" för att man ska få göra sånt och vad kostar det och sånt? :)svara jätte gärna i min blogg för är på jobbet nu och riksken är att jag tappat bort din bloggadress i huvuvdet sen. haha


Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!