Dagens enkät - 6

Kommentarer - 0 st.  |  Kategori - Dagens enkäter  |  Daterat - 2010-06-06 » 17:09:04


DAGENS VILL HA:
Inspiration och kreativitet. Jag vet att jag har tusen saker att blogga om (jag har till och med skrivit upp en lista!!!!..!!...!...), men ändå vill inte hjärnan hjälpa mig att formulera mig. Och jag vill inte lägga ut massa inlägg som bara består av ordbajs.
DAGENS KLÄDSEL: Svarta mjukisar och ett svart linne. Basic black.
DAGENS SMINK: Inget. Nada! Zip! Zero!
DAGENS FRISYR: Det gamla vanliga när jag är på slapphumör. Knut i nacken och pinnat fast luggen åt sidan.
DAGENS HÄNDELSE: Det... Är.. Sveriges nationaldag? Annars hittade jag ett par riktigt awesomelåtar (som visas nedan).
DAGENS LÅT: Awesomelåt nr.1: John ME -Love is my drug. Awesomelåt nr.2: Feist - So sorry.
DAGENS PLANER
: Äta middag, baka vit kladdkaka med hallon och om jag har tur - MSN:a med flickvän.
DAGENS SAKNAD: Jag saknar mig själv, faktiskt.
DAGENS DUMMASTE: MIN HJÄRNA! Dumma dumdum.
DAGENS SJUKA: Min hjärna igen. Den fokuserar på fel saker!
DAGENS DROG: Love is my drug, it's my medicine. Love is my drug, it's my heroin.
DAGENS ROLIGASTE: Shane Dawson.
DAGENS FAVORIT: Euroshopper Chocolate Chip Cookies!
DAGENS KÖP: Har inte spenderat en spänn idag.
DAGENS HUMÖR: Jag är så nedstämd att det kryper i skinnet på mig.
DAGENS ORD: "Hej", för det är det enda ordet jag yttrat.

-----------------

En annan lista!

Beroende av: Jag är en sockernarkoman. Jag hade nog livnärt mig på sötsaker om det inte hade varit så jädrans dåligt för hälsan, hehe.
Alkohol: Det dricks antingen vid speciella tillfällen eller då jag och tjejerna drar ut på club och dansar. Några gånger per år, men inte mer än så. Jag smådricker aldrig, hatar att dricka till maten och tar aldrig en öl "bara för att koppla av".
Armhävningar: Haha, lycka till! Om ett par år kanske!
Djur: Har tre katter hemma hos mina föräldrar, varav en faktiskt tillhör mig. Rocky är min, också har vi Sigge och Cleo. Utöver dom tre krabaterna så älskar jag i stort sett alla djur, stora som små.
Drömmar: Att lyckas hitta tillbaka till mig själv efter operationen och känna att jag faktiskt kan LEVA mitt liv, istället för att sitta ut det.
Dåliga sidor: Har rätt dålig självdiciplin och är ofta ganska kass på att höra av mig regelbundet till folk. Mitt minne är förjävligt och har allmänt svårt att be om hjälp.
Favoritdryck: Coca cola med is.
Foto: Älskar att fota. Hade jag haft en bättre kamera hade jag fotat dygnet runt.
Gillar: Att lyssna till regnet, leta stjärnfall, mumsa Ben & Jerry's glass, känna närhet, se lössittande jeans på kvinnor, att dansa och sjunga, gå på bio, sitta på café, shoppa, fiska... Doften av glögg och körsbärsté på julafton, nyckelben och varma kyssar.
Kaffe: Lukten är behaglig. Gott om man doppar en kaka. Inte annars, haha.
Kläder: Eftersom jag är så stor som jag är känns det inte som att jag har så mycket att välja mellan. Sommaren har bestått av svarta leggins och svarta mjukisbyxor, för jeansen får jag inte på mig längre och kjol tänker jag inte ens försöka mig på. Jag tar på mig det som passar, helt enkelt. Har inga planer på att köpa nytt heller, då jag kommer börja gå ner i vikt om 2-4 månader!
Märkeskläder: Totalt obrydd. Gissa varför? Hehe.
Motto: Jag har några, faktiskt. "Mitt liv, mina val", "Det blir vad du gör det till (make the most of it)", "Våga leva" m.fl.
Musik: Lyssnar faktiskt på det mesta (med några stora undantag). Men en stark komponent är metalvärlden.
Smeknamn: Dimma, Mamie.
Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!