Kläder från helvetet

Kommentarer - 4 st.  |  Kategori - Mode/Kläder  |  Daterat - 2010-05-11 » 20:02:14
Jag var ju och shoppade förra veckan i ett desperat försök att hitta något att ha på mig på min födelsedag. Jag letade efter en snygg partyklänning, helt enkelt. Utbudet var allt annat än stort och jag tyckte mest bara att jag såg löjlig ut i allt. Jag vet inte om jag ska skylla det på min kroppsform eller helt enkelt på klädesdesignerna som helt enkelt inte förstår vad som är snyggt. Men ja, "snyggt" är väl relativt också - precis som allt annat.



(Här är en av de där knallrosa klänningarna jag pratade om tidigare. Jag menar... Vem vill se ut såhär? Inte jag i alla fall. Ignorera gäddhänget och de lila sockarna.)



(Den här gick väl an, men jag kunde inte andas i den. Den satt sååå tight över brösten, plus att själva BH:n syns i v-ringningen. Dessutom var den gjord i ett ganska stelt material, så den faller inte direkt smickrande heller. Man ser ut som ett tält. And again - ignorera gäddhäng och sockar, hehe.)


Det slutade med att jag åkte hem och snickrade ihop en egen klänning, som mer eller mindre föll isär under kvällens lopp. Herregud, jag börjar hata att shoppa.


Postat av: Marion
URL: http://nedatvikt.blogg.se/ 2010-05-12 / 12:58:57

shit va fin du är :) Du ser mindre ut i den gröna, men den rosa passade dig bättre :)


Postat av: Monica
URL: http://bloggoholicen.blogspot.com 2010-05-13 / 15:26:42

Kul att du lämna en kommentar , och lycka till på din viktresa, vad heter du på VD


Postat av: Monica
URL: http://bloggoholicen.blogspot.com 2010-05-13 / 15:28:04

nu hitta jag dig tyckte jag kände igen dig ;) Kram


Postat av: sanna
URL: http://sannalubyhagman.blogg.se/ 2010-05-14 / 19:52:47

tycker du är riktigt vacker i båda klänningarna vännen!:) den rosa var skitsnygg.



och jag vet att det är svårt att se sånt själv men tänk såhär, du har sådan himla fin peronlighet att den gör dig tusen gånger vackrare än alla andra.


Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!