Flyt - Dag 2

Kommentarer - 0 st.  |  Kategori - Modifastveckorna  |  Daterat - 2010-10-17 » 02:12:05
Idag har det gått mycket lättare med flytet, konstigt nog! Dock kan det ha någonting att göra med att jag haft tankarna på annat håll. Min kisse har äntligen fått komma till min lägenhet och all min fokus har legat hos honom, så jag har nog inte tänkt så mycket på själva matgrejset.

Dagens smaker blev tre påsar choklad och en påse potatis-purjolök (och ett tappert försök till en till vanilj - som hälldes ut, illa kvickt!). Nu har jag verkligen hittat något som jag gillar. Potatis-purjolök var jättegod med lite grillkrydda och chokladen... Ja... Den smakar lite som rinnig chokladpudding, haha.

Nu har jag i alla fall fått ordning på vad jag ska äta och vilken tid under dagen som jag äter det!

Börjar dagen med en kaffe.
På eftermiddagen blir det en choklad.
Vid middagstid blir det potatis-purjosoppa.
Och på kvällen blir det kaffe/choklad!

Så hallon-och vaniljsmakerna kan kyssa mig i röven!

Fick i mig 1.5 liter vatten idag (jag vet.. Illa, illa.) + 10 gurkskivor (bara för att tugga på något) och 2 dl cola light.
Gosh, vad jag slarvar..! Skärpning!

Har, för övrigt, fått springa på toaletten stup i halvtimman idag. Min lilla blåsa är inte van vid all den här vätskan! Too much information, maybe..? Hmm...

Dag 2 med flyt - avklarad!
Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!