Flyt - Dag 3

Kommentarer - 1 st.  |  Kategori - Modifastveckorna  |  Daterat - 2010-10-17 » 23:40:09
Idag har jag haft en tung dag, men inte kopplat till själva flytet. Depressionen har visat sitt ansikte än en gång och jag har grubblat, tvivlat, ångrat och stressat över bland annat operationen.

Frågor som dyker upp kring det kan vara t.ex:
- Är jag redo för det här?
- Vill jag verkligen leva som opererad?
- Kommer jag klara det?
- Hur kommer jag se ut?
- Är jag stark nog psykiskt för det här?
- Borde jag skjuta upp operationen?



Dessa frågor, bland hundratals andra, har nött i mitt huvud hela dagen och jag känner mig aningen trött. Från den synpunkten jag står på nu så är jag villig att testa allt. So gastric bypass - here I come.

Dagens måltider har bestått av kaffesmak, 2 chokladsmaker och en potatis-purjosoppa. Jag har inte ätit något utöver detta (har dock gått hungrig, mest hela dagen) och dagens vattenmängd ligger på 1.5 liter. Har lite svårt att hinna med all vätska, tyvärr.

Dag 3 med flyt - avklarad!
Postat av: Lott@
URL: http://www.lottaskrypin.se 2010-10-19 / 04:05:37

Ta en halv buljongtärning i ett stort glas med varmt vatten emellanåt! Gott att få i sig lite sälta

Är bara 25 kcal på en hel tärning ;)


Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!