Nedräkning i kilon och dagar

Kommentarer - 0 st.  |  Kategori - Modifastveckorna  |  Daterat - 2011-02-18 » 21:38:36
14 dagar kvar till operation. Nu börjar THE COUNTDOWN! Vågen visar på minus 1.9 kilo och än så länge är det lugna puckar med flytet. Kunde till och med gå på bio ikväll utan att äta popcorn från golvet, ungefär. Dock kurrar min mage, mest hela tiden.. Men jag får erkänna att jag slarvat lite med vattnet idag. Har flugit och flängt enda sen jag vaknade, så jag får väl skylla på det OCH det faktum att jag inte verkar vara tillräckligt smart för att ta en vattenflaska med mig när jag åker nånstans. Tji, fick jag!


- Nu ska jag plantera mitt (fortfarande) breda arsle framför teven med chokladmodifast, vatten och te! Trevlig helg på er fina!
Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!