Ny dag, nya tag!

Kommentarer - 0 st.  |  Kategori - Modifastveckorna  |  Daterat - 2011-02-24 » 14:53:53
Vågen visade på +0.8 kilo imorse när jag vägde mig. Men jag slarvade enormt med Modifasten igår. Fick bara i mig 2 av 4 mål och på tok för lite vatten.

Anledningen till detta var att jag inte hade någon Modifast att äta. Jag fick vänta tills på eftermiddagen på att få skjuts till apoteket och köpa mer. Sen var jag totaldöd på kvällen och gick och la mig tidigt, så mer än 2 påsar blev det inte.

Men nu är jag back on track och sitter och sörplar vatten, as we speak.

Om exakt en vecka är jag inlagd på Ersta sjukhus i Stockholm, vilket innebär att detta är Dag 8 med flyt! Whoop, whoop!
Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!