Dag 2: Senaste två åren

Kommentarer - 1 st.  |  Kategori - Personligt  |  Daterat - 2011-07-20 » 13:50:00


Dag 2: Vad har hänt i ditt liv de senaste två åren?




Svar:

Herregud, vad har inte hänt?! Skriver en liten lista...

- Gastric Bypass-operation
- Flyttat hemifrån till akutboende
- Flyttat från akutboende till jourlägenhet
- Flyttat från jourlägenhet till övergångslägenhet
- Varit tillsammans med och brutit med en av världens finaste tjejer
- Varit sjukskriven under 10 månader
- Har gått upp massor i vikt och nu går jag ner massor i vikt
- Gått på Hållplatsen
- Går på Stubinen (kärlek till tusen!)
- Ätit världens godaste pizza (innan op) på Pizza Hut i Stockholm, haha
- Fått mycket självinsikt genom "soul searching"
- Insett att vänner är jävligt bra att ha ändå!
- Och nu i dagarna står jag inför en ADD-utredning
- Samt en neurologisk utredning

Det har hänt mycket, mycket mer men de här är dom som sticker ut mest tror jag! Bortsett från pizzan kanske, haha. Jag kanske har glömt något... Men då får det vara glömt tills jag minns det igen!
Postat av: emmy
URL: http://emmyemms.blogg.se/ 2011-07-20 / 18:05:22

Jag hade ingen aning om vilken lång resa du gjort!! Gud vad stark du är!


Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!