Dagens lista!

Kommentarer - 2 st.  |  Kategori - Dagens enkäter  |  Daterat - 2011-06-12 » 00:14:56
Klockan: 23.57.
Känner mig: Trött och konfunderad.
Kläder: Svarta harembyxor och en gråmönstrad top.
Hår: Utsläppt, rent... Borde klippas, haha.
Undran: Varför ska det vara så svårt?
Lyssnar på: Ett billarm som tjuter på någon parkering, långt borta.
Min morgon: Väcktes för en gångs skull inte av getingar!
Min dag: Smått konstig. Varm. Highs and lows.
Min kväll: Har sett film (Paul) och spelat yatzy med bror!
Nu: Dricker vatten, vaktar katter, gör detta och gnuggar ögonen.
Gillar: Att folk är ärliga! Och smaken av en Werther's Original i min mun.
Gillar inte: Att känna mig osäker. Det gör jag väldigt ofta nu för tiden!
Insikt: Att jag är på tok för godhjärtad för mitt eget bästa.

Jag snodde listan från: Johanna
Postat av: Viktkarusellen - {lillastorajag}
URL: http://viktkarusellen.blogspot.com/ 2011-06-18 / 10:41:53

Kul att hitta in till dig! Läste lite snabbt igenom din gbp historia, jätte starkt jobbat så här långt!!



Trevlig lördag!


Postat av: Johanna
URL: http://healthaboveall.blogg.se/ 2011-06-27 / 20:24:56

Sno på du, den är kul att göra emellanåt :-)


Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!