Jag kollapsar! Rent fysiskt alltså.

Kommentarer - 0 st.  |  Kategori - Mig - kring vikt & OP  |  Daterat - 2010-04-15 » 21:51:58
Jag har så fruktansvärt ont i varenda liten led i fötterna och dessutom knäna och höfterna. Ryggen och nacken är väl inte helt okej heller. Min vänstra axel gör skitont. Min kropp ger vika under min tyngd, och det riktigt sliter i skelettet efter jag jobbat och promenerat.

Jag vet inte om jag är ensam om det här (troligtvis inte) men ibland känner jag mig väldigt obekväm och olustig när jag går/promenerar. Idag var en sån dag och jag fick riktigt kämpa för att ens orka gå de där 20-30 minutrarna till mitt jobb. Det är som att jag har glömt bort hur man går egentligen. Allting känns fel och snett och ont gör det, framförallt i högra benet. Nästan som att ena benet är längre än det andra och dessutom lite vridet, så jag inte kan gå normalt. Det känns allmänt knepigt och det konstiga är väl att det bara är vissa dagar som det är såhär. Kan det bli så om man stretchar för lite? Hm..  

Igår ringde jag till Ersta och frågade vars jag stod i väntelistan och tjejen jag pratade med berättade att jag nog inte kommer få tid förrän i augusti-september nån gång. Och då är det för att träffa dietisten och narkosläkaren m.m. Jag chansar då på att själva operationen kommer bli av i slutet på året. Om den ens blir av överhuvud taget. Jag är ju inte godkänd för OP än.


Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!