Nu låter jag kanske gammal men...

Kommentarer - 1 st.  |  Kategori - Mig - kring vikt & OP  |  Daterat - 2010-05-04 » 21:28:41
...jag hatar ungdomar! Speciellt dom som kommit till mitten av deras tonår. Det finns fan inga värre människor att ha att göra med. Självklart menar jag inte ALLA tonåringar, men en jävligt gigantisk skara bor det i den här staden och jag stötte på två idag när jag stod och väntade på bussen för att åka in till stan.

Tjej 1: Undra om bussen kommer köra förbi oss den här gången också..
Tjej 2: Då blir jag fan sär!
Tjej 1: Han kommer typ köra hit och tänka "OMG shit, en ful och fet jävel!! JAG KÖR VIDARE!".

(båda tjejerna vänder sig om, tittar på mig och gapskrattar)

Det är skitkul. Jätteroligt, verkligen. Jag har bara stor lust att ta av deras högklackade sneaker-skor (!!) och drämma till dom över skallen!

Och självklart är dom där jävlarna flockdjur. Det är ganska fascinerande faktiskt (när man inte kokar av irritation)... Inom 5 minuter efter att jag hoppat på bussen så var jag omringad av 15 högljudda, kaxiga, godisstinkande små översittare. Det är knappt ens att man vågar röra sig, för man är rädd att man ska råka fånga deras uppmärksamhet och bli deras nya offer för fettoskämt och skräpkastning, som så många gånger förut. Förnedrande är vad det är... Förnedrande och rent utsagt förjävligt.

Jag tycker att kaxiga tonåringar borde få avlivas på plats!

Okej, kanske inte men... Hehe.


Postat av: Noomie
URL: http://noomiestenlund.blogspot.com/ 2010-05-05 / 09:45:40

men GUD. Jag hade lätt tryckt ner deras högklackade (SNEAKER?! omg..) i halsen på dom :)..


Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!