Nu närmar det sig!

Kommentarer - 1 st.  |  Kategori - Mig - kring vikt & OP  |  Daterat - 2010-10-13 » 14:04:46
Hallå där..!

För en vecka sedan fick jag min kallelse för operation på Ersta!

Den 28 oktober träffas jag med narkosläkaren och den 29 oktober, klockan 7 på morgonen (först ut!), ligger jag på operationsbordet! Så om ett par dagar börjar jag med flytet och sen är det bara att invänta den stora dagen!

Mitt kylskåp är i stort sett helt tomt för närvarande och det känns onödigt att köpa mer mat, då man inte ens kommer äta fast föda de närmsta 6 veckorna! Jag lever på knäckebrödsmackor, makrill och yoghurt. Hittade dock ett lasagnepaket i skafferiet, lite köttfärs i frysen och en creme fraiche i kylen som jag tänkt slänga ihop ikväll!

Jag var på apoteket igår och inhandlade några lådor med Modifast (en av varje smak, förutom banan) och dom står nu på bänken i köket och ser frestande ut! Jag vill börja redan idag, hihi! Men vet att jag kommer att ångra mig om jag börjar för tidigt!

Nu är jag nyflyttad, så jag måste se till att allt i lägenheten är i sin ordning innan jag åker ner till Stockholm. Annars blir det jobbigt!

Och på tal om det - så ska jag gå och packa in kläderna i min walk-in closet (!) nu innan jag tappar energin igen. "Walk-in closet" är egentligen bara ett finare ord för "klädkammare", but who cares? ^^
Postat av: Erika - Gastric Bypass Operation 27:e Okt.
URL: http://forvandling.blogg.se/ 2010-10-15 / 13:42:35

Hej kul du skrev! Jag ska operera mig i Skövde. du då??=) Nervös???

kram


Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!