Normalkost, inaktivitet, svar på kommentar...

Kommentarer - 0 st.  |  Kategori - Mig - kring vikt & OP  |  Daterat - 2011-04-21 » 16:03:27
Ja nu jävlar har det hänt grejer på vågen! Har passerat minus 20 kilostrecket i veckan! Woho!!! Någon annan som delar lyckan med mig?! Hihi.

Om 13 kilo till så väger jag tvåsiffrigt!

Ni kanske har märkt att jag varit lite inaktiv på bloggen den här veckan, men har haft lite fullt upp. Har fått ett nytt tillskott i familjen i form av en alldeles underbar liten kattunge, har fått reda på mindre roliga nyheter om en nära vän till mig och har mått dåligt med denne på distans, har haft en tre-dagarsdejt med en ung kvinna från uppåt i landet och så vidare.


Jag hade min 6-veckors telefonuppföljning med sköterskan från Ersta i måndags också och det gick väl sådär. Har haft mycket sömnproblem senaste två veckorna och har somnat sent och vaknat sent, vilket resulterat i att matvanorna hamnat lite i kläm.. Så där fick jag mig en pekpinne, samt på mitt usla matintag. Får fortfarande i mig för lite och jag vet inte vad jag ska göra för att få i mig mer. Får börja med att ändra på sömnrutinerna (lättare sagt en gjort).

Kan tillägga också att jag fått gå över till normalkost igen, men känner mig nästan mer vilse nu än under flyt och puré-perioden, haha!



Svar på kommentar:

Fick en fråga om det var jag som designat bloggen och det kan jag erkänna att det inte är. Det är en bloggdesignare som kallas för Tant Kim som gjort den. Jag kände mig väldigt lat (och gör det fortfarande) så jag lånar den här så länge!
Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!