Helt galet!

Kommentarer - 1 st.  |  Kategori - Mig - kring vikt & OP  |  Daterat - 2011-02-16 » 21:27:46
Imorgon inleder jag mina flytdagar innan operationen och om två veckor är jag nere i Stockholm. Tiden går galet fort, men jag känner mig tusen gånger lugnare den här gången.

Jag var inne i stan i förrgår och köpte nya batterier till min våg som dog för några månader sen.. Passade på att köpa en väggkalender, så jag lättare kan räkna ner dagarna till op:en och i samma veva köpte jag en liten termos så mina soppor kan hållas varma.

Min "sista måltid" blev inget märkvärdigt. Men jag kände att jag åtminstone ville hinna äta en semla som avslut, så nu är det gjort! Den godaste semlan jag ätit på flera år dessutom, haha.

Imorgon kommer min mamma (och bror..?) och hämtar all mat jag har i kyl, frys och skafferi. En del vill jag ha kvar till efter op:en, men vill jag inte ha kvar det så skulle brorsan få ta det han ville.

Sen ska jag försöka ringa Reseservice imorgon och boka resan till Hufvudstaden, tur och retur, från lilla Umeå och dessutom hjälpa mamma att boka hennes biljett (she's coming with me).

Jag vet inte hur aktiv jag kommer vara här innan operationen, för jag lär nog måsta fokusera på flytet och hålla mig på andra tankar ett tag framöver, haha. Men alla kommentarer läses och uppskattas BIG TIME, ska ni veta! Även fast jag är dålig på att svara.

Om vi inte "ses" något mer innan den fjärde mars så... Önska mig lycka till ;D

Stor kram!



Postat av: matilda
URL: http://farrixmo.blogspot.com/ 2011-02-19 / 03:51:16

jag hejjar ju som alltid på dig.. min kära vän :)


Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!