Jag är tillbaka...

Kommentarer - 1 st.  |  Kategori - Mig - kring vikt & OP  |  Daterat - 2011-01-10 » 17:32:58
...lite smått.

Jag har haft en total anti-datorperiod de senaste veckorna, men nu börjar saker rulla igen på GBP-fronten och idag fick jag en ny kallelse för operation!

Den 3:e mars har jag möte med narkosläkaren i Stockholm och på fredagsmorgonen den 4:e ligger jag på operationsbordet.

Den förra operationstiden ställde jag in och förhoppningsvis behöver jag inte göra det den här gången också. Vi hoppas att allt går bra, eller hur?!



Hoppas ni mår bra i vintervädret! Jag saknar er.
Postat av: Anonym
URL: http://asa7208.blogspot.com 2011-01-13 / 21:48:07

Härligt! Grattis gumman, det kommer gå fint!

Kul att se dig aktiv här igen!

Kram


Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!