Dagens enkät - 4

Kommentarer - 1 st.  |  Kategori - Dagens enkäter  |  Daterat - 2010-04-26 » 19:59:52


Berätta sju sanningar om dig själv:

- Jag är vegetarian på deltid, haha.
- Jag har flickvän sen ett år tillbaka. Det är ett galet långdistansförhållande.
- Myggor, knott och sviare kan jag ha ihjäl "med flit", men inga andra insekter.
- Jag är konflikträdd och bäst på att skjuta upp saker.
- Jag är väldigt kreativ, men får sällan utlopp för det.
- Jag vill ha pengar men jag vill inte vara rik.
- Allt jag vill är att vara omtyckt.

Sex sanningar om hur du var som liten:
- Jag var en "teachers pet". Lärarnas favorit.
- Jag var bäst i klassen på engelska.
- Jag var överviktig.
- Jag var mobbad av "vänner", vuxna och främmande människor.
- Jag var (och är) väldigt intresserad av sex.
- Jag var en "follower" och gjorde vad jag kunde för att passa in.

Fem sanningar om ditt kärleksliv:

- Blir jag tillsammans med någon så gör jag allt jag kan för att förhållandet ska fungera.
- Jag har aldrig varit tillsammans med någon "bara för att".
- Jag har aldrig varit otrogen.
- Mitt längsta förhållande varade i 17 månader.
- Ett förhållande utan sex fungerar inte för mig..

Fyra sanningar om ditt familjeliv:

- Jag har ett hat/kärleksförhållande till mina föräldrar.
- Jag och min familj har ett mörkt förflutet.
- Jag har min yngre storebror att tacka för mitt liv.
- Vi vet egentligen inte så mycket om varandra.

Tre sanningar om ditt kompisliv:

- Min kompisskara har minskat drastiskt, de senaste åren.
- Jag väljer mina vänner med omsorg.
- Jag är tyvärr dålig på att höra av mig till dom ibland.

Två sanningar om din personlighet:

- Jag är ganska experimentell och nyfiken.
- Jag bryr mig alltid mer om andra än mig själv.

En sanning om din livssyn:

- Man ska se till att leva sitt liv, för ingen annan kommer göra det åt en.


Postat av: sanna
URL: http://sannalubyhagman.blogg.se/ 2010-04-27 / 03:48:58

i första kategorin stämmer fyra av sju saker in på mig också, jag har dock ingen flickvän, jag har ingenting alls, fast jag vill väldigt gärna ha en mysig kille, men det känns som om ingen vill ha mig som jag ser ut, suck. jaja



åh tack söta du, det strålar omtanke om dig också, verkligen, jag känner dig inte speciellt bra men om du hade bott här känner jag att du hade vart en sådan person som jag skulle kunna sitta och tjöta skit med i flera timmar, diskutera saker och ting, komma fram till nya spännande saker och dela erfaranheter med.



ja det är jobbigt såntdär, viktiga grejer. Det har lätt för att skjta fram det också just p.g.a rädslan för vad som ska hända härnäst. Jag är också rädd för vad de ska säga. Jag vill inte höra någon mer gång att "du är kraftig överviktig" och att det är allt, jag vill att någon ska säga "du är kraftig överviktig men jag ska verkligen försöka hjälpa dig med detta" för det har ingen gjort förut, men det tror jag dietisten kan göra faktiskt.



det visste jag inte, det där om att man blir glad av att sjunga. Jag ska nog göra det oftasre, även om det låter skit. Imorgon ska jag och en kompis åka till trollhättan och shoppa lite, påvägen dit ska jag sitta och gorma hela tiden så jag är glad lagom itll att jag ska stå i en provhytt och förnedra mig själv.



men det finns tydligen en butik i trollhättan där där storlek s är motsvarigheten till storlek 42-44. Skulle vara gött att gå in i en affär och känna att "wow jag behöver inte ta den största storleken".



dock måste jag komma ihåg att ringa min chef innan jag åker, han har satt in 5 000 för mycket i lön till mig, om jag inte åtgärdar det direkt kommer nog pengarna ha försvunnit till någon kameragrej eller så. Jag tröstäter nämligen inte bara, utan tröstshoppar också. haha



och du har rätt i det där med att självskadandet blir det enda självklara, jag skar mig tidigt imorse efter en sjuk ångest attack. Kärlek säger jag bara, usch. Jag önskar bara att jag någondag kunde bli vacker, så jag slipper bli någon som man bara har sex med och sen inte bli kär i för att jag inte är tillräckligt snygg. suck.



jag hoppas dock allt är bra med dig vännen!

kram


Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!