Dagens enkät - 3

Kommentarer - 0 st.  |  Kategori - Dagens enkäter  |  Daterat - 2010-04-24 » 12:02:50

 

1. Vad heter du? - Sandra. "Tadaaa!"
2. Hur lång är du? - 171 cm, sist jag kollade (vilket var ca 5 år sedan).
3. Vilken är den senaste filmen du sett? - Jag såg Serenity igår. Den är bra!
4. Föredrar du att ringa eller skicka sms? - Jag gillar att smsa, men när man försöker styra upp nånting så föredrar jag att ringa. Annars tar det så lång tid att komma fram till nåt.
5. Vilken ögonfärg har du? - Gråblå, tror jag. 
6. När vaknade du idag? - Vaknade halv tio, av solens strålar i mitt ansikte!
7. Vilken plats föredrar du minst? - Min säng, för den är så jäkla obekväm!
8. Vad tycker du inte om? - Sparris, harkrankar, skoshopping... Och diverse egenskaper en människa kan ha. Ignoranta, kaxiga, högmodiga och aggressiva människor har jag svårt för.
9. Vad skrämde dig om natten som barn? - Inget, vad jag minns. Tror dock inte att jag gillade att titta under sängen, hihi.
10. Vilka städer har du bott i? - Umeå. Och Vindeln... Fast, hehe, det är bara en tätort.
11. Vilken är din favoritglass? - Ben & Jerry's eller Tofuline! En piggelin hade varit awesome.
12. Vilken är din favoritmaträtt? - Någonting med fisk, skaldjur eller creme fraiche, haha!
13. Tycker du om att mysa? - Jag älskar att mysa. Det är det bästa jag vet!
14. Vill du ha barn? - Jag har aldrig velat ha barn. Jag har alltid sagt "NEJ" när någon frågat. Men sen ett år tillbaka har jag börjat leka med tanken om att ha barn och... Det där strikta nej:et har blivit till ett blygsamt "kanske".
15. Kan du några andra språk än svenska? - Flytande engelska, lite spanska, lite albanska och småord och fraser från massa olika språk.
16. Har du någonsin åkt ambulans? - Nej, det har jag inte. Hoppas på att jag aldrig behöver det heller!
17. Föredrar du havet eller en pool? - Havet är oslagbart!
18. Vilket är ditt favorit program på tv? - Allt mitt tvtittande består i princip bara av dokumentärer, matlagningsprogram och sjukhus och-kriminalserier. Kan dock inte komma på någon favorit!
19. Vad är du rädd för? - Jag är livrädd för att jag ska bli nekad operation. Blir jag det så vet jag inte vad jag gör. Är också konflikträdd och rädd för att misslyckas. 
20. Vad gillar du att ha på dig? - Mjukiskläder i nuläget, för det är det enda som är bekvämt. Annars gillar jag kläder som framhäver min figur. Sexigt och sött.
21. Hur många förhållanden har du haft? - Låt oss säga att jag är inne på mitt andra.
22. Vad gör du på fritiden? - Jag bloggar, lyssnar på musik, skriver poesi, lagar mat/bakar, festar, sjunger och dansar, busar med katterna, sitter på café med vänner, fotar, går på bio... Med mera!
23. Röker/snusar du? - Jag feströker ibland.
24. Vad ska du göra i sommar? - Jag ska jobba. Och förhoppningsvis åka utomlands (för första gången!) en vecka eller två, sen får vi se vad som händer! Jag hoppas på någon festival, men vet inte om pengarna räcker till.
25. Vad är magiskt för dig? - Nykärlek. Romantik. Solnedgångar. Stjärnhimmel. Norrsken. Nattkyssar. Allt som jag kan finna vackert. Glädjetårar.

Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!