I sommar ska jag bokmala!

Kommentarer - 5 st.  |  Kategori - Tips och råd  |  Daterat - 2010-04-22 » 19:54:27
Hanne Kjöller "Operation: nytt liv"




Innehåll:
Författaren skriver om viktminskning för gravt överviktiga,
dvs personer med ett BMI över 35. Hon menar att operation
är den enda metoden för varaktigt resultat. Porträtt av ett
antal kvinnor och män som blivit överviktsopererade. Praktiska råd
om operationsmetoder och hur man går till väga för att få en överviktsoperation.


. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .

Kråke Lithander "En tunn bok om att vara tjock"



Innehåll:
Författaren driver Tomarps gård, är kock, matskribent
och f.d. fotomodell. Hon berättar här om sitt liv och
sina viktproblem samt beslutet om, och genomförandet av,
en magsäcksförminskning. Innehåller intervjuer med läkare
som utförde operationerna.


. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .

Marie Odin "Efter en Gastric ByPass-operation"



Innehåll:
-Hur fungerar din mage? Näringslära och eventuella komplikationer.
-Recept och tips för den första tiden.
-Det goda livet, intervjuer med opererade personer.
-Dina egna sidor.


Postat av: Noomie
2010-04-23 / 07:39:25

ohh, du och jag på stranden i sommar då! :D

Jag är väldigt nyfiken på boken längst ner :3 den högst upp har jag läst!


Postat av: Two olsson sisters
URL: http://twoolssonsisters.blogg.se/ 2010-04-23 / 07:56:00

har du läst allihop själv?:D//Emma.


Postat av: Kate
URL: http://blondafanskapet.blogg.se/ 2010-04-23 / 07:56:05

Ha en bra dag!


Postat av: Marion
URL: http://nedatvikt.blogg.se/ 2010-04-23 / 13:52:33

Sv: Shit, den tredje boken skulle jag vilja ha ;)Jag gjorde min operation i Lindesberg, ca 4 mil norr om Örebro. Min hemstad ;) När ska du göra din ? :) finns det några bilder på hur du ser ut idag ? Jag är så jävla nyfiken av mig ;) hehe.. Ha en toppen dag! puss


Postat av: Noomie
2010-04-23 / 15:29:56

sv: jadu, jag läste den innan jag började läsa på viktop så jag tyckte den var helt awesome! annars tror jag man tycker att man vet allt som står där redan men jag tycker ändå den är läsvärd! Det är ju skitkul att läsa såna böcker, man suger i sig allt man kan :D


Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!