Tankar i natten

Kommentarer - 1 st.  |  Kategori - Det lilla extra  |  Daterat - 2010-04-25 » 23:42:46
Jag förstår mig inte på människor som inte stannar upp och tittar upp mot himlen en stjärnklar natt. Många som jag har frågat har aldrig ens sett ett stjärnfall. Jag har sett dussintals! Betyder det då att jag bara haft en enorm tur eller betyder det att folk helt enkelt inte tar sig tid i att titta efter dem? Att folk inte är uppmärksammade på det fina som finns rakt framför näsan på oss? Stjärnfall är vackra. De varar i en tiondels sekund, men åh så fina de är.



Jag kan finna skönhet överallt. Framförallt i naturen
men också i människor.

Brukar du ta dig tid åt att överväldigas av vackra intryck?

Postat av: sanna
URL: http://sannalubyhagman.blogg.se/ 2010-04-26 / 03:04:10

gud vilken fin bild du fick till där vännen!



först och främst, tack sandra. Du berör mig något otroligt. Att du tog dig tid att hitta den informationen, att du brydde dig om att göra det, ja det gör mig nästan gråtfärdig. Löjligt kanske men jag tyckte det var en sådan fin sak av dig att göra.



och jag blir bara glad öve att du skriver ett sånt långt och fint inlägg.



Jag går på något som heter dagsjukvård tre dagar i veckan på vuxenpysk, jag ska be dem hjälpa mig ta kontakt med dietesten som du gav mig numret till, jag är lite rädd för såntdär själv nämligen, även om jag har många års erfaranhet av sjukvården. haha



Och det låter jätte fint det där du gör, jag har aldrig riktigt gjort någoting sådant, eller majblommor köper jag och rosa bandet osv. Jag försöker ge någonting tillbaka, jag försöker bry mig om andra och jag tror faktiskt jag lyckas ibland.



härligt det låter med att sjunga, själv sjunger jag inte. Men jag älskar att lyssna på musik, musik är underbart och en stor del av mitt liv, jag har dock inte sångrösten eller motoriken attsjälv utöva det så jag nöjer mig med att fyllas av andras musik.



Du har rätt också, jag borde inte skada mig själv. Det vet jag ju, men när man är i den desperata stunden så hinner man inte tänka.I januari/februari sydde jag 40 stygn sammanlagt under 3 olika tillfällen, när jag hörde min pappa gråta då insåg jag dock att det inte funkar längre.

Det verkar finnas någon gräns för hur många ord man får skriva här, så jag har fått korta ner lita, men tack för din hjälp! du är guld värd. kram!


Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!