Bloggen anropar Sandra..!

Kommentarer - 0 st.  |  Kategori - Min vardag  |  Daterat - 2010-08-25 » 21:53:20

Jag befinner mig i skrivande stund i Örnsköldsvik hos älskade kusin. Jag följde med henne idag till Sundsvall sjukhus för hennes första möte med kirurgen. Det kommer jag skriva lite om så fort jag befinner mig vid en dator igen. Jag har ju också läst boken "Operation: Nytt liv" av Hanne Kjöller nu i sommar och tänkte passa på att skriva lite om den då också. Jag har så många saker jag vill skriva om, men jag har inte haft tillfälle till det. Jag bor just nu i en temporär lägenhet utan vare sig dator eller internet och jag är rädd att mina inlägg kommer fortsätta vara glesa och sporadiska fram till det att jag hittat någonstans att bo, vilket inte är det lättaste i dagens Umeå. Nu ska jag gå och ta mig en alvedon för knä, fot-och höftvärken, gosa lite med kissen och sen bums i säng för att komplettera de där två timmarnas sömn jag fick igårnatt. Hoppas eran vecka inte varit lika regnig och grå som min! Kärlek till er på distans! G'natt!

Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!