Dagens enkät - 7

Kommentarer - 0 st.  |  Kategori - Dagens enkäter  |  Daterat - 2010-08-15 » 13:43:37


DAGENS VILL HA:
Mat! Min mage håller på att kurra sönder. Har inte förmått mig själv att gå ner och äta någonting än, haha.
DAGENS KLÄDSEL: Plommonlila långkallingar och en persikofärgad tee. Man är snygg när man är nyvaken!
DAGENS SMINK: Ska snart kleta på mitt nya bareMinerals!
DAGENS FRISYR: Morgonfrilla.
DAGENS HÄNDELSE: Det måste faktiskt vara att jag uppdaterar bloggen!
DAGENS LÅT: Julia Nunes  - August.
DAGENS PLANER
: Äta, duscha, handla och åka hem. Väl hemma har jag inget internet :(
DAGENS SAKNAD: Sällskap!
DAGENS DUMMASTE: Att jag har massa mat i kylen som jag kommer måsta slänga när jag kommer hem, eftersom jag inte varit där på en vecka. 
DAGENS SJUKA: Värmen!! It's insane!
DAGENS DROG: Jag skulle inte ha något emot en alvedon just nu.
DAGENS ROLIGASTE: Jag hör barnaskratt utanför mitt fönster. Det känns bra!
DAGENS FAVORIT: Mina scrambled eggs, som jag planerar att äta när jag är färdig med detta, hihi!
DAGENS KÖP: Det lär bli mat, eftersom all mat i kylen borde ha ruttnat vid det här laget.
DAGENS HUMÖR: Jag känner mig ganska less, men glad ändå på något sätt.
DAGENS ORD: "Gosh...", som jag bittert yttrade när jag såg Darin på tv.
Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!