Dagen är här imorgon!

Kommentarer - 2 st.  |  Kategori - Min vardag  |  Daterat - 2010-08-04 » 11:28:12

Wow, jag kan inte riktigt fatta att jag är i Stockholm imorgon! I ett halvår har jag väntat på att få flyga dit och ta emot mitt besked om op:en, och imorgon är dagen äntligen här! Tror ni att jag är nervös kanske?! Haha. Jag kommer dessutom flyga för första gången i mitt liv och jag längtar så förbannat mycket! Att få flyga (på ett eller annat sätt) har varit min dröm ända sen jag var liten. Så jag får ta två flugor i en smäll - flyga och förhoppningsvis få ett livsalterande besked. Det som jag gruvar mest över är att prata med läkaren, för jag är så rädd att säga nånting fel. Men jag har hört att Mats Möller är en trevlig man, så jag oroar mig nog i onödan. Och sen är såklart Stockholm en väldans stor stad och jag hoppas att jag inte kommer tappa bort mig helt och hållet. Jag kommer nog till och med kämpa för att ens hitta utgången på Bromma flygplats! Haha. Nej, nu ska jag försöka kicka liv i min älskade kusin. Hon ska komma hit idag och hänga med till Stockholm imorgon. Thank the lord. Jag skriver igen imorgon om hur det gick på sjukhuset. Håll utkik, sötingar! Wish me luck..! Kramkramkramkramkram!

Postat av: Åsa
URL: http://asa7208.blogspot.com 2010-08-06 / 16:08:20

Nu spricker jag snart av nyfikenhet.... HUR har det gått och viktigast av allt hur känns det för DIG?

Kram

Åsa


Postat av: cajsa
URL: http://cherrysoda.blogg.se/ 2010-08-06 / 19:45:06

Lycka till! Det kommer gå fin fint för dig!

själv kom jag hem idag från Norrtälje.. känns såå skönt att vara hemma igen! :)


Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!