30-års fest och ONT.

Kommentarer - 0 st.  |  Kategori - Min vardag  |  Daterat - 2010-06-06 » 20:16:15
Ja, nu står kakan (vit kladdkaka med hallon) i ugnen och har jag gett mig fanuckers på att sätta igång med inledningen på det här inlägget.

Som att ett blogginlägg behöver en inledning...

Självklart liksom.



Gosh...



Igår fick jag så fruktansvärt ont i benen när jag var på 30-års kalaset. Jag tappade allt sug att vara glad och social, och satt istället och gav mig själv en knämassage medan jag försökte höra vad min Aussie-kusin (hon har nyss kommit tillbaka från att ha bott i Australien i ett år, därav smeknamnet) pratade om, med skrålandet av singstar och fulla +25-åringar i bakgrunden, men det gick inget vidare.

Efter 2-3 timmars misär med Singstarhuvudvärk gav jag, Aussie och brorsan oss iväg och pallrade oss hemåt.

Väl hemma och till sängs kunde jag inte sova. Jag hade så jäkla ont! Jag kom på mig själv med att ligga och tänka "om någon skulle komma med en kötthammare och banka mina knän till blodiga slamsor så skulle det nog inte kännas så annorlunda" och jag skämtade inte... så mycket.   


(Note to self: Stå inte så mycket. Gå inte så mycket. Spring inte så mycket. Sitt inte för länge och hoppa för guds skull inte alls!)


För övrigt så ogillar jag att träffa många nya människor på samma gång, för jag vet aldrig hur jag ska tolka dom riktigt. Jag vet aldrig om folk stöter på mig eller om dom bara är överdrivet trevliga (eller kanske tycker att min humor är av världsklass och vill inget hellre än att "bli min vän"?). ELLER... eller så tycker dom att jag är så jävla tragisk att dom skrattar falskt och ger mig komplimanger bara för att dom tycker synd om mig. Haha. Jag är medelmåtta så det skriker om det.

Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!