Blogguppehåll

Kommentarer - 1 st.  |  Kategori - Min vardag  |  Daterat - 2010-06-23 » 23:16:54
Hej älsklingar!
Jag lyser med min frånvaro tills vidare också. Det är mycket som händer just nu och bloggen är tyvärr bland sista prioriteringarna på min lista.

I will miss you guys, hehe. Faktiskt.

Kommentera detta inlägg om du vill att jag ska skriva till dig när bloggen startar igång igen (se där, vilken service, va?!). Det kan släntra in någon mobilbloggning, som vanligt, men officiellt så tar jag paus!

Ha en trevlig midsommar och sånt!

Små grodorna, små grodorna är lustiga att se
Små grodorna, små grodorna, sen kan jag inget meeer!

Voìla! *sommarkram*
Postat av: Åsa
URL: http://asa7208.blogspot.com 2010-06-24 / 15:38:31

Jaaaaa, jag vill ju veta hur det är med dig och hur det går med din viktresa!

Överge mig inte!

Glad midsommar!

Kram

//Åsa


Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!