Frågor och svar?

Kommentarer - 0 st.  |  Kategori - Frågestunder  |  Daterat - 2010-06-06 » 22:13:05
Jag vet inte hur många stammisar jag har här på bloggen, men någon kanske lagt märke till att frågestunden, som skulle inträffa en gång varje vecka, inte har synts till på ett tag. Jag har en väldigt rimlig förklaring till detta. Nämligen att INGEN har frågat något på några veckor. So there you go!

You get what you ask for - and if you ask nothing - you get nothing.

Gösse, vad det där lät uppkäftigt. Det var inte alls meningen. Om någon fråga trillar in så ser jag till att publicera svaret i bloggen inom en vecka!

Jag svarar på allt.

Ps: Dumma frågor får dumma svar. Tihi, busigt va?


Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!