Hej godingar!

Kommentarer - 1 st.  |  Kategori - Min vardag  |  Daterat - 2010-06-11 » 18:23:16

dsc02523 (MMS)

Jag sitter på tåget på väg mot Boden för att träffa min gamla barndomskompis Rackan. Det är som en bastu här inne (och ni vet att jag inte är överförtjust i skållande hetta), ventilationssystemet funkar inte och tåget står dessutom stilla. Det har blivit något signalfel och reparatörer beräknas vara här om 40 minuter. Kanon. Mitt ute i ingenstans. Jag sitter och lyssnar på en mysig mamma som läser sagor för sina barn. Så underbart! Dock beskriver hon ett stort middagsdukat bord för tillfället och jag är hungrigare än vargen! Har bara fått i mig mögligt bröd och priorintabletter idag, så det kanske är dags att röra mig mot matvagnen och se vad som finns. Jag återkommer!

Postat av: Marion
URL: http://nedatvikt.blogg.se/ 2010-06-15 / 14:41:29

Åh, där om värme är vi verkligen som katt å råtta.. jag älskar när det är varmt :) Hellre det än att behöva ha på sig hundra lager med kläder för att man inte ska frysa ihjäl.. och då ser man ju ännu fetare ut haha :D


Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!