En återkommande (o)vana?

Kommentarer - 1 st.  |  Kategori - Min vardag  |  Daterat - 2010-06-19 » 17:11:08

Ja, nu ligger jag på sängen ännu en gång och MMS-bloggar, trots min senaste uppmaning om att sluta upp med detta bekväma nonsens. Den här gången är det inte soligt och jag känner ingen sprudlande doft av nyklippt gräs i näsgångarna. Jag ligger här med mina melankoliska tankar tillsammans med min nya piano-playlist och lyssnar till regnets våta smattrande mot fönsterbrädet. Jag såg en stackars mygga kämpa för sitt liv någon meter utanför mitt fönster och jag kunde bara inte förmå mig själv att lämna det lilla livet åt sitt öde, så jag öppnade fönstret och hjälpte henne in. Ett till myggbett kan väl inte skada? En liten fin gest i detta dunkla gråväder. Varsågod, lilla mygga. Kom in och vila dina vingar.

Postat av: Åsa
URL: http://asa7208.blogspot.com 2010-06-22 / 17:14:58

Kul att du kikar in på min blogg lite nu o då!



Om du kollar mitt senaste inblogg på min blogg så ser du hur det går för mig med vårdlotsen.

Just nu är det ganska jobbigt även med panikångest och katastroftankar men jag ska till psykolog på tisdag och prata.

Uppdatera mig gärna på din viktresa och ha en underbar sommar!

Många kramar Åsa


Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!