Slaggar på soffan i Boden

Kommentarer - 1 st.  |  Kategori - Min vardag  |  Daterat - 2010-06-13 » 03:50:06

dsc02542 (MMS)

Ja, tåget rörde på sig till slut (vi stod dock stilla i två timmar, haha) och nu ligger jag här på soffan i Boden för andra natten i rad. Gårdagen blev riktigt lyckad med en helt oväntad fest och många nya, goa människor! Fick många kramar och många fina komplimanger, och det är nånting som händer så sällan - så jag passade på att absorbera så mycket jag kunde. Nu har jag något att livnära mig på ett tag framöver! Och nu, efter en helkväll med diverse filmer, sallader och mumsig mat har vi nu slängt på oss pyjamasen igen och jag inväntar, med spänning, ännu en tre (fem?) timmars lång tågresa hem till Umeå igen. Jag tror förresten att jag föredrar långfärdsbussar framför tåg. Låter det tokigt? Nu ska jag sova, om jag kan... Det är så jäkla varmt här inne! Antingen sova i bastuvärme eller bli attackerad av myggmaffian... Vad skulle du föredra?

Postat av: Daniel
URL: http://danielfagerholm.webblogg.se/ 2010-06-14 / 22:46:13

Stackars kämpa på!! Skönt när du e framme sen!!!


Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!