Oinbjudna gäster

Kommentarer - 0 st.  |  Kategori - Min vardag  |  Daterat - 2010-06-02 » 03:19:04

Jag ligger här i min gnekiga, knöliga, dubbelbegagnade säng och hör morgonfåglarna kvittra medan jag känner den svala daggluften sätta färg på mina kinder och smeka mina lungor. Jag tvångsskriver. Tankarna virvlar i tusental och är fruktansvärt målmedvetna och nyckfulla av sig. Dom är inte oönskade, men jag hade uppskattat om dom hade kunnat boka en tid i förväg eller åtminstone ringt på dörrklockan innan dom satte igång med sina djävulskap. Men vad gör man? Det är bara att välkomna dom in och sedan, på ett artigt och något bestämt vis, visa dom dörren igen och säga "på återseende".

Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!