Kosttillskott

Kommentarer - 1 st.  |  Kategori - Mig - kring vikt & OP  |  Daterat - 2010-06-06 » 23:57:59
Jag ska börja äta ett kosttillskott imorgon, hade jag tänkt. Det heter Priorin (en länk till hemsidan hittar ni HÄR) och det hjälper med att stimulera hårväxten; det stärker och ger näring åt hårrötterna.

Jag har ju en massa hormonrubbningar på grund av min PCO-S (som jag förresten kommer skriva ett inlägg om senare), som bland annat gjort så att jag fått tunnare hår och min hårlinje dragit sig tillbaka lite. Jag tappar ganska mycket hår. Inte så att jag får fläckar eller så, men tillräckligt för att märkas.

Så jag ska prova på Priorin i 90 dagar (två kapslar på morgonen, en kapsel på kvällen), till att börja med och därefter kommer jag nog ta dom i förebyggande syfte om det hjälper.

Om jag har ork/tid/lust/vilja imorgon så ska jag försöka pallra mig ner till stan efter jobbet och köpa en dosett. Annars vet jag, med all säkerhet, att jag kommer glömma ta kapslarna och sen blir det skit'N av alltihop.


Postat av: Marion
URL: http://nedatvikt.blogg.se/ 2010-06-09 / 23:48:08

Åh! Såna skulle jag behöva nu när jag tappar hår efter operationen :)


Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!