Progression 2

Kommentarer - 1 st.  |  Kategori - Progress  |  Daterat - 2010-06-09 » 19:43:19
4 mars - Skickade remiss via Vårdcentralen till Lycksele sjukhus.
9 mars - Fick remissbekräftelse från Lycksele.
23 mars- Ringde Lycksele och bad om att bli flyttad.
25 mars- Blev skickad vidare till Ersta sjukhus i Stockholm.
30 mars - Remissen framme på Ersta.
31 maj - Fick kallelse om träff m. dietist, läkare och obesitassjuksköterska.
7 juni - Började äta Priorin (hårstimulerande kosttillskott).

- 5 augusti - Träff m. dietist, läkare och obesitassjuksköterska. -

Preliminär OP-tid: Slutet på 2010.

Vikt: 126.5 kg (+0.5 kg)
BMI: 43.3 (+0.2)
Postat av: Jennifer
URL: http://www.slimborny.blogspot.com 2010-06-09 / 20:02:16

Hej! Säg till sen när du testat det där med deon ;) för mig är det en gudagåva!! :)

På viktop heter jag Bornybear, så leta upp mig där vettja!

Var hos läkaren idag och hon skulle skicka en remiss, även ifall hon var tveksam för att jag var för "liten" haha, hur kan man vara för liten när dom hela tiden säger att man lider av svår fetma?! haha, jaja, nu är det bara att hålla tummarna att det finns en kirurg i värnamo som vill operera på mig!!

Hoppas vi hörs snart igen!

Kram Borny


Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!