Flyt - Dag 1

Kommentarer - 0 st.  |  Kategori - Modifastveckorna  |  Daterat - 2010-10-17 » 01:58:44
Inte lägligt att börja flyta på en fredag, då allt man vill göra är att gotta sig i soffan framför en film för att hälsa helgen välkommen!

Det är då tänkt att jag ska äta Modifast i två veckor nu, inför operationen. Glad i hågen åkte jag till apoteket i tisdags och köpte på mig fem Modifastkartonger med olika smaker!

Idag blev det hallonsmaken, vaniljsmaken och kaffesmaken (det är tänkt att jag ska äta 4 om dagen, men jag hade ett "weak moment" där på kvällen och tuggade i mig ett par hårdbrödmackor och svepte ett glas cola...skämmes på mig!). Kaffet gick väl an, men hallonsmaken..! Fy satan, vad äcklig den var! Och vaniljen gav mig bara en massa obehagliga hurvningar.

Det är lätt att vara efterklok. Ett tips till er andra som ska flyta: Köp EN påse av varje smak och testa i förväg vilka du känner att du vill köpa fler av och vilka du inte tycker om. Gör inte som jag och köp hela kartonger (8 påsar per kartong) direkt! Jag blev lite för ivrig där...

Fått i mig 2 liter vatten + 1 dl té idag också.

Dag 1 med flyt - avklarad (knappt)!
Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!