Operationen uppskjuten

Kommentarer - 2 st.  |  Kategori - Min vardag  |  Daterat - 2010-10-21 » 04:14:58
Hallå där,

Jag har nyheter. Som rubriken lyder så har jag skjutit upp min operation. Jag vet inte när jag kommer genomföra den, men jag vet att jag kommer vara en starkare människa när jag väl gör det.

Jag känner att jag inte kan ge 100% till det här just nu och en sak är definitivt säker: När jag opererar mig vill jag kunna ge mitt allt, vara fokuserad och målmedveten - för att allt ska gå bra! Och det är jag inte i nuläget.

Ska det göras så ska det göras rätt!

Den här bloggen kommer nog låsas inom en snar framtid. Eller så lämnas den öppen... Jag har inte riktigt bestämt mig än.

Släng iväg en kommentar eller nåt om ni vill addas på facebook eller viktop/viktdropp osv.

Stor kram på er och tack för allt stöd ni gett mig!

Postat av: Åsa
URL: http://asa7208.blogspot.com 2010-10-28 / 21:24:12

Jag vill ju veta hur det går för dig!



Jag finns på facebook, Åsa Andersson [email protected], adda mig gärna.



Kram

Åsa


Postat av: ★ BigFattie ★
URL: http://bigfattie.blogg.se/ 2010-11-24 / 10:56:35

Vet ej om du har gjort operationen ännu men hoppas att allt går väl.

Kram


Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!