Hej på er!

Kommentarer - 0 st.  |  Kategori - Min vardag  |  Daterat - 2010-09-07 » 01:24:42

Jag har inte mått så bra den senaste tiden och det är därför som jag inte uppdaterat bloggen. Iaf inte den här bloggen (jag har några, hehe). Om ni är nyfikna på vad det är som händer så kan ni kika in på http://riverminamurar.blogg.se/ och läsa där. Det är ingen munter läsning precis, men det är där jag har avlastat mina tankar den senaste tiden. Jag ville bara kika in här lite, så ni inte tror att jag har övergett er. Tack för alla fina kommentarer! Tusen kramar till er, var ni nu än befinner er! Jag kan ju passa på att meddela att det inte hänt någonting nytt på GBP-fronten än. Jag planerar att ringa till Ersta i veckan eller nästa, för att se hur läget ligger. Ta hand om er, underbarlingar!

Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!