Svar på kommentar!

Kommentarer - 0 st.  |  Kategori - Svar på kommentar  |  Daterat - 2011-04-12 » 06:12:49
Från Josefina:

Vad menas med att man dumpar ??
Men jag får för mig att det är otrevligt :-(


------

Svar:
Hejsan Josefina!

Dumpning får många GBP-opererade om man dricker till maten, äter för fort eller äter för mycket socker och fett. Dumpar man kan man bli riktigt illamående och kallsvettig, men det är lite olika från person till person. Vissa behöver lägga sig ner tills det går över, medan andra "bara" känner obehag.

När jag själv dumpar (oftast på grund av att jag ätit för fort) så blir jag, i de flesta fall, väldigt illamående och får spykänslor. När det är riktigt illa så behöver jag oftast stå och hulka över toaletten ett tag för att det ska gå över. Det är riktigt otrevligt, med andra ord! Men det är inte farligt.


Kram/Sandra
Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!